Dne 23. 4. 2011 ve 12:56 byla jednotka povolána k požáru dopravního prostředku mezi obcemi Tvrdonice a Týnec. Na místo vyjely obě zásahové vozidla Tatra 815 CAS 20 a Ford Transit DA. Ještě před příjezdem na místo bylo z dálky vidět hustý oblak kouře. Po příjezdu na místo byl proveden průzkum, jednalo se o požár osobního automobilu Škoda Favorit, který se nacházel mimo komunikaci a ve vozidle se nenacházely žádné osoby. Hned za naší jednotkou se na místo dostavila jednotka JSDH Týnec s vozidlem Liaz 101 CAS 25. Ihned byly zahájeny hasební práce za pomocí dvou vysokotlakých proudů. Hasiči kvůli hustému kouři zasahovali v dýchací technice. Kvůli hustému provozu na komunikaci a pohybu hasičů, byl řízen provoz.    Po uhašení požáru bylo vozidlo za pomocí T -815 CAS 20 vytaženo na komunikaci, kde obě jednotky provedly naložení osobního automobilu na odtahovou službu a provedly úklid komunikace. Jednalo se však o prověřovací cvičení, které bylo nachystáno velitelem a zástupcem velitele sboru JSDH Tvrdonice. Po ukončení cvičení bylo provedeno vyhodnocení a jednotky se vrátily zpět na základnu.
Obec
|
Tvrdonice
|
Upřesnění místa
|
silnice mezi Tvrdonicemi a Týncem
|
Datum zásahu
|
2011-04-23
|
Čas vyhlášení
|
12:56 hod.
|
Doba zásahu
|
1,5 hod.
|
Velitel
|
Marek Hunkař
|
Činnost
|
Hašení pomocí 2xVTP, vyproštění automobilu, naložení na odtahovou službu.
|
Vzdálenost
|
2,5km
|
Ostatní jednotky
|
JSDH Týnec
|
Stupeň poplachu
|
I. stupeň - nízký
|
Zasahující
|
Gál Zbyněk, Hunkař Marek, Jung Tomáš, Mráz Emil, Sedláček Jiří, Janulík Přemysl, Uhlíř Milan, Mráz Zdenek, Gál Marek, Sedláček Jan, Trčka Petr, Tuček Aleš, Mráz Petr
|
Řidič(i)
|
Jiří Sedlaček, Milan Uhlíř
|
Technika
|
Tatra T-815 CAS 20 (1+5), Ford Transit DA (1+6)
|